Zabawy swobodne w kącikach zainteresowań, gry dydaktyczne. Indywidualne wspomaganie rozwoju, praca z dziećmi uzdolnionymi.
Zestawy ćwiczeń porannych, zabawy ruchowe. Czynności higieniczno-porządkowe.
I śniadanie.
Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o nową podstawę programową.
Zabawy wynikające z własnej aktywności dzieci, manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne i inne. Ćwiczenia ruchowe oraz czynności higieniczno - porządkowe.
II śniadanie.
Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dzieckiem uzdolnionym (pozostałe dzieci zabawy dowolne). Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, obserwacje przyrodnicze lub zabawy ruchowe na sali, praca w kąciku przyrody.
Czynności higieniczno-porządkowe.
Obiad.
Bajkoterapia, ćwiczenia relaksacyjne, swobodne zabawy dzieci na sali, zabawy w ogrodzie przedszkolnym.